Friday, February 27, 2009

Jgn jd samseng..


Kalau nak rakyat percaya dgn kita, maka berlaku adil dan tunjukkan sikap serta sifat yang baik. Jangan kita asyik nak mengata org saja tp kita sendiri apa kurengnya..

6 comments:

Jard The Great said...

dahsyat.... seb baik aku bukan samseng..hehe

Ramlen Salleh said...

Jangan gaduh kamu tu orang besar-besar.. kalau pelajar sekolah bergaduh kena hukum, kalau orang besar-besar pun perlu dihukum juga.. ada juga semsang dalam parti politik ah !

SAYANG SARAWAK said...

Jard,
memang dasyat..burok bebenor.. takpe, biarkan mereka cari publisiti murah..asalkan kita tahu di mana kiblat ibadah kita..

Gagak,
betul..betul..betul..
saya rasa dia orang ni patut kena sebat semasa perhimpunan dewan rakyat. tukang sebatnya ialah speaker dewan..wakakakaaaa

Anonymous said...

Salam Saudaraku Sarawakku Sayang,
Pertama kali melawat blog sdr dan terpanggil utk memberi komen. Beginilah politik negara, terlalu banyak konspirasi dan provokasi. Malang bagi kita adalah jika masa mereka terlalu banyak untuk bermain politik akan mengakibatkan mereka tidak fokus kepada pembangunan negara. Kita sebagai rakyat berhak menegur mereka dan ini yang sdg kita lakukan.

erolnukman said...

hish...berik malu.cam mbiak.kdg2 lucu juak nanggar olah dak nya..sorang nyalah sorang.hehehe

SAYANG SARAWAK said...

BERANIKAN HATI,
Memang betul apa yg saudara kata. Sepatutnya mereka bersatu dan berusaha mencari jalan bagi memakmurkan lagi rakyat Malaysia.

erolnukman,
nang juak benar kata kitak. cdak tok nang sik sedar dirik. munmaseh gik kedak tok perangei cdaknya, iboh gik kita mileh daknya masa pilihanraya akan datang. baruknya tauk camney rasa..