Thursday, November 13, 2008

Kemelut Wanita UMNO

Apa dah jadi dgn UMNO? Tenggelam satu masalah timbul pula masalah baru. Seolah-olah pemimpin UMNO tidak serik untuk bermain api. Inilah yang akan berlaku apabila kita sudah lama memegang kuasa dan apabila masa sudah tiba untuk melepaskannya, perasaan dan nafsu kita akan merasa takut untuk berpisah dengan kuasa.

Kenapa perlu memegang kuasa apabila kita sepatutnya menyerahkan kuasa tersebut kepada kepimpinan baru? Tepuk dada tanya selera. Mengapa perlu kita memperjudikan kepercayaan rakyat terhadap parti kita? Tepuk dada tanya selera. Mengapa kita membuka ruang untuk perpecahan part? tepuk dada tanya selera. Mengapa kita menjemput orang ramai untuk menonton kelemahan kita? Tepuk dada tanya selera.

kepada Rafidah..enough is enough. kalau u teruskan jua niat peralihan kuasa mengikut jadual yg u telah tetapkan, bersedialah utk menerima natijahnya. Jika kepercayaan rakyat terhadap UMNO semakin terhakis, bersedialah utk dikritik krn menjadi punca kekalahan UMNO kelak.

Kepada semua perwakilan Wanita UMNO, anda semuanya bijak-bijak belaka. Suarakan pendapat anda serta kehendak akar umbi agar pihak kepimpinan tertinggi akur dgn kehendak anda.

No comments: