Thursday, May 7, 2009

Harapkan pagar, pagar pulak roboh...

saya rasa dah genap 8 tahun saya kerja kat ofis ni and byk peristiwa pahit manis yg mewarnai kerjaya saya d sini. baru-baru ni ada beberapa pekerja baru melapor diri dan seperti biasa kita sambut mereka dgn baik sambil menerang dan mengajar mereka apa-apa je ttg tugas yg berkaitan.

Selang 4 bulan kemudian (3 minggu lepas) terjadi suatu peristiwa di luar jangkaan., salah srg pekerja baru ni menerima sms lucah. Pekerja baru ni memang cantik dan seksi serta baru lepas bercerai. Cewrita ni dah heboh satu opis dan akhir sekali si pompuan ni berjaya mengesan pemilik nombor hp yg menghantar sms tersebut.

Tanpa diduga, salah srg opis mate saya yg baru 2 tahun bertugas adalah org yg bertanggungjawab melakukan perkara terkutuk ni. Dah lah sudah kawen dan ada anak pula tu. Yas Allah, saya hanya mampu beristighfar saja kerana mamat ni memang srg yg sgt pendiam.. Apa yg berlaku seterusnya tak lah saya tahu tp yg saya dgr, si pompuan ni bersama opis mate yg lain sedang memerhati gelagat si mamat ni. Kalau dia buat kecoh..maka polis lah jawab nya nanti..

No comments: